ריהוט קלאסי- הטרנד האירופאי

כתבה שפורסמה ב: mynet ירושלים
 
 

ריהוט קלאסי אירופאי

ביקור במחלקת הקלאסיקה של רהיטי ויסמן מרגישה כמו חזרה במכונת זמן לימים בהם רהיטים היו נכס לכל דבר. ויטרינות, שידות ופריטי ריהוט קטנים מהווים השלמה לגולת הכותרת של המחלקה – שולחנות בהתאמה אישית.
 
המחלקה, שפונה לקהל אריסטוקרטי שמחפש אחר ריהוט אנגלי איכותי, ימצא בה שולחנות עץ ברמה הגבוהה ביותר בארץ. אין פלא שהמחלקה עוברת מפה לאוזן, שכן היא לא מחלקה להמונים, אלא לאנשים שמחפשים אחר הריהוט הספציפי הזה, שאגב לא ניתן למצוא כיום בשום חנות ריהוט בארץ.
"כל השולחנות שלנו בהתאמה אישית", מסביר אבי תוך כדי הסיור, "אפשר לבחור את גודל השולחן, את הריפוד ואת הצבע. כל השולחנות הם תוצרת הארץ בהזמנה אישית וכל הכיסאות איטלקיים, לקוח יכול אפילו להביא דוגמה של עץ מהבית שלו ואנחנו נבצע לו התאמה בצבע ובסוג העץ", הוא מסביר.
רהיטי ויסמן
שולחנות על גלגלים
סיור במחלקת הקלאסיקה של החנות מרגיש כמו טיול במאה אחרת, כי רהיטים באיכות כזו רואים כיום רק בסרטים. מלב העובדה שמדובר על שולחנות עץ בהתאמה אישית, הייחודיות של השולחנות הנה בשני אלמנטים נוספים – גודל השולחנות והעובדה שיש להם גלגלים.
"השולחנות מגיעים בגדלים משמעותיים, שולחן יכול להיות גם באורך של שישה מטרים", מסביר אבי ופותח עבורנו שולחן כדי שנראה במו עיננו את הממדים. "במהלך השבוע השולחן יכול להיות סגור וכשיש צורך לפתוח אותו בסוף השבוע הוא יכול להכיל גם משפחות גדולות במיוחד".
היתרון השני הוא של הגלגלים – מדובר על שולחנות יוקרתיים וכבדים במיוחד, וכל פעולת הזזה של שולחן מסיבי כזה, בין אם לשם פתיחתו ובין אם להזזה בתוך הבית לשם אירוח או ניקיון, יכולה להיות מורכבת. לכן, לשולחנות המעוצבים של רהיטי ויסמן יש גלגלים, "קל מאוד לנייד אותם על אף גודלם, כשצריך להזיז לבד שולחן במשקל של מאה קילו הדבר יהיה כמעט בלתי אפשרי בלי גלגלים. עם הגלגלים ניתן לעשות זאת בקלות גם כאשר מדובר על אדם אחד שמבצע את הפעולה".
רהיטי ויסמן
אז יש לנו גודל ויש עיצוב אישי וגם נוחות, מה לגבי פריטים משלימים?
"יש לנו רהיטים מספרד ואיטליה שאנחנו מייבאים באופן אישי, אלה פריטים שלא ניתן להשיג בארץ וכל כמה זמן אנחנו מייבאים אותם למכירה בחנות", מסביר אבי ומראה את הספריות הייחודיות שמתאימות כפריטי ריהוט משלימים לשולחנות.
רהיטי ויסמן
 

שתף עם חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

לקבלת המבצעים החמים ביותר!!

הירשמו לניוזלטר שלנו  ותמיד תהיו מעודכנים!