בהזמנה שביצעת רשום טווח ימי העסקים שבהם יסופק לך המוצר (למשל 14 עד 21 ימי עסקים), אין צורך ליצור איתנו קשר לגבי מועד האספקה מחלקת האספקות שלנו תיצור איתך קשר כיומיים עד שלושה ימים לפני מועד האספקה ותקבע איתך תאריך מדוייק.

אנו עושים את מירב המאמצים בכדי לתת מענה יעיל ומקצועי, בכדי שהמענה יהיה מהיר, יש למלא את כל השדות המופיעים בעמוד צור קשר. נא לצלם 3 תמונות, אחת מרחוק, אחת מתווך בינוני, ואחת מקרוב. נא לרשום מספר מילים על מהות הפניה ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם. 

על פי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע"א-2010

יש לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות שלנו במייל   sima@wissmann.co.il . יש לציין את שם המזמין, סיבת בקשת הביטול, מס טלפון, ומספר הזמנה (אם יש ברשותך) לרוב, אנו נשיב תוך יום עסקים אחד.

למוצרים שונים ישנה תקופת אחריות שונה לכל המוצרים ישנה לפחות שנת אחריות אחת בכל עסקה מצוין אורך תקופת האחריות הספציפית של המוצר

באחריות הלקוח להוביל ולהרכיב את המוצרים באופן מקצועי. החברה אינה אחראית לנזקים הנגרמים כתוצאה מהובלה והרכבה לקויה. לדוגמא: שריטות, מכות, קילופים, שברים, וכו'.

מומלץ לבדוק מראש את תאריך קבלת המוצר ולברר אם המוצר נמצא עדיין בתקופת האחריות. לאחר מכן, ניתן לפנות למחלקת השירות שלנו להמשך טיפול במייל sima@wissmann.co.il במידה והמוצר אינו במסגרת האחריות, ניתן לקבל שירות בתשלום מוזל

 

בכל הזמנה מצויינים טווח ימי העסקים, מחלקת הלוגיסטיקה שלנו תיצור איתך קשר כשהמוצר יהיה מוכן לאספקה. אנו נעדכן אתכם כיומיים לפני האספקה.

 

 

את השינוי יש לבצע מול מחלקת אספקות לפחות 48 שעות לפני המועד שנקבע בטלפון מספר 052-6009018

מחלקת שירות הלקוחות תשמח לעמוד לרשותך בטלפון 052-6009018  או במייל sima@wissmann.co.il

חשוב לפנות את החדר מראש כדי שלמרכיבים יהיה משטח עבודה נח להרכבת הארון. מומלץ להתריע בפני המוביל לגבי חניה, מספר הקומות, מעלית, וכו'. המובילים שלנו לא מפרקים או מפנים ארונות ישנים.

מערכות ישיבה – ניתן לפנות/לזרוק בתשלום ישירות מול המוביל ארונות קיר – אין אנו מספקים שירות של פירוק ארונות

כן, המוביל ייצור קשר בדרכו אליך

במקרה שלא ניתן להכניס את המוצר למקום המיועד, יתבצע חיוב מלא עבור ההובלה – במקרה ואין נגישות ויש צורך בהזמנת מנוף, האחריות להזמנת המנוף תחול על הלקוח ועל חשבונו

איסוף עצמי יתבצע רק בתיאום מראש מול מחלקת האספקות, חשוב מאוד לברר את שעות פעילות המחסן וכתובתו. בטלפון מספר 052-6009018

באחריות הלקוח להוביל ולהרכיב את המוצרים באופן מקצועי. החברה אינה אחראית לנזקים ולא תינתן אחריות לנזקים הנגרמים כתוצאה מהובלה והרכבה לקוייה. לדוגמא: שריטות, מכות, קילופים, שברים, וכו'.